sanddbberg

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av jennifer - 20 februari 2011 21:33

Efter en lång och kall dag ska jag gå och  lägga mig!

Min dag började kl 8

Då tittade jag på tv med mamma.Vid 12 tiden åkte vi till stallet och jag red Blackis.

Tyvär tog vi inga bilder  

Sen har jag spelat the sims ,tittat på tv och bara slappat (mkt skönt)

Sen har vi tittat på gamla avsnitt av solsidan hihi  

 och ätit tacos mums

Sova nästa god nattttt!  


  

Bjuder på den gamla bilden hihi

Av jennifer - 20 februari 2011 16:04

Nu ska jag ta på mig gosiga klkäder och titt apå solsidan med familjen.Sen ska jag leta igen frysen efterngt gott att äta  

Sen ska jag spela sims

vill ha 3:an men många säger att den inte är bättre än 2:an så jag vet inte......

men nu måste jag skynda mig byeeee  

Av jennifer - 20 februari 2011 15:16

Hallo  

Har en ny blogg nu....  

Bloggplatsen verkar mkt roligare är blogg.se

men vi får se kommer fortfarande ha kvar min gamla så jag kan byta tillbaka om jag inte gillar den här sidan   

Presentation


Jag heter jennifer och är 13 år.Min blogg kommer handla om
mina dagar och
lite sånt.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vem var bäst i melodifestivalen deltävling 3?
 låt 1 Linda Sundblad - "Lucky You"
 låt 2 Simon Forsberg - "Tid att andas"
 låt 3 Sara Lumholdt - "Enemy"
 låt 4 The Playtones - "The King"
 låt 5 Shirley's Angels - "I Thought It Was Forever"
 låt 6 Sebastian Karlsson - "No One Else Could"
 låt 7 Sara Varga - "Spring för livet"
 låt 8 Eric Saade - "Popular"

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogglista.se

RSS

Besöksstatistik

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards